eduroom.az

Son xəbərlər

MONİTORİNQ SINAQ İMTAHANI. VI SİNİF (2024)

Azərbaycan dili | Riyaziyyat 3 598

MONİTORİNQ  SINAQ İMTAHANI.  VI SİNİF (2024)


MONİTORİNQ SINAQ İMTAHANI. VI SİNİF (2024)
6-cı Sinif



Şərhlər 18

  1. Qonaq Nərminə
    Qonaq Nərminə 5 may 2024 16:53
    Söz yaradiciliğo və bütün nitq hisseleri
  2. Qonaq Hira
    Qonaq Hira 14 may 2024 12:15
    Mən bunu öz üzərimdə yoxlama aparmaq üçün sınayıram.
  3. Qonaq Hira
    Qonaq Hira 14 may 2024 12:15
    Salam
  4. Qonaq Murat
    Qonaq Murat 15 may 2024 21:22
    Salam yaxsi yazaram
  5. Qonaq Gülay
    Qonaq Gülay 16 may 2024 15:32
    Ə men donuz
  6. Qonaq Gülay
    Qonaq Gülay 16 may 2024 15:32
    Salam
  7. Fvgh
    Fvgh 16 may 2024 21:34
    Az dili riyaziyyat təbiət fənni
  8. Qonaq Pərvin
    Qonaq Pərvin 18 may 2024 08:34
    Salam
  9. Elaze
    Elaze 18 may 2024 12:40
    Az dili riyaziyyat tebiet feni
  10. Qonaq Melisa
    Qonaq Melisa 18 may 2024 21:20
    Bunu mən ne açım?
  11. Mahirə Qasımova
    Mahirə Qasımova 19 may 2024 14:11
    Bunu necə açmaq olar
  12. Qonaq Ayan
    Qonaq Ayan 22 may 2024 18:50
    Monitorinqə gir 19 may
  13. Qonaq Gumus
    Qonaq Gumus 3 avqust 2024 12:29
    Az dili riyaziyyat tebiet
  14. Gulsad
    Gulsad 3 avqust 2024 12:31
    19 may 6 ci sinif az dili riyaziyyat tebiet fenleri cavablari
  15. user4242
    user4242 2 may 2025 19:03
    salam mene 6cı sinif2025 cavabları lazımdı eger tapsanız deyersinizde
  16. user4242
    user4242 2 may 2025 19:24
    men şıxekeran mektebinde oxuyuram 6a -da sabah mayın3-ü şürüke apararlar bizi saat 11-de sınaq monitorinqdi uğurlarınızı arzulayın ne olarr
  17. user4242
    user4242 2 may 2025 19:30
    bugün sepnekeran mektebini aparıblar şürüke sabah şıxekeranda 6-cı sinifi men 6a-da oxuyuram ne olar sepnekeran mektebinin uşaqlarından biri cavab yazsın nece idi imtahan ne olar cavab yazın hansı mekteb gedibse ne olaaaarrrrrrr
  18. user4242
    user4242 3 may 2025 18:34
    salam necesiniz dünen yazmışdm size sabah şıxekeran mektebini şürüke apararlar 6-cı sinifleri amma heç kes yazmayb imtahan nece keçdi deye eybi yox kefime deymedi bu gün apardılar bizi saat 10-da imtahan 12-ye 15 deqiqe işlemiş başladı suallar asan idi balaca otaq idi 5nefer var di 5-de menim sinif yoldaşlarım idi sinif rehberimizde bize ne qeder kömek eledi otaq dakı qadında kömek eledi hicablı idi hem çox mehriban idi hemde gülmeli idi dedi mende şıxekeranlıyam yeni dediyime göre suallar asan idi kömeksizde yaza bilerik dövletin monitorinqi bizim mektebde olar deyesen ordada bir yere düşsek oxuyanlardan kömekleşerik İnşallah sinif rehberimizi bilirem oxuyanları bir yere salar hemde kömek eder herkese uğurlar arzulayıram sağolun
Şərh yaz

Şərh yaz